lördag, februari 17, 2007

Snacka om drygt......

Jobbar nu i helgen....
Vart ju tyvärr ingen fredags-träning för min del p.g.a. det eftersom jag för ovanlighetens skull jobbade igårkväll... Slutade kl 20 och skulle börja igen kl 7 imorse, så gick faktiskt och la mig i ordentlig tid för att vara utvilad inför kvällens party också.....
03.51.............!!!!
Då vaknade denna kroppen.... Och kunde fan i mig inte somna om igen!!!!!!
Fatta va drygt!!!! Brukar aldrig ha problem att sova annars och nog fan så ska man ha sömnproblem när man ska upp tidigt och jobba och sen ut och festa på kvällen.....
Sucks!
Jaja, har i alla fall hunnit med att vila ½ timme nu efter jobb, och nu ska jag alldeles strax sticka iväg till Annika....
Hoppas fan där är några trevliga grabbar ute ikväll, annars blir jag irriterad ;-)

Inga kommentarer: