torsdag, februari 15, 2007

Lite skamligt.....

Okej, det slog mig för några dagar sen när jag öppnade balkongdörren för att släppa in lite luft..... Julgranen ligger fortfarande kvar ute på balkongen......
Ööööhhmmmm...... Ja..... Dags att göra sig av med den kanske...???
Ja ja, nu kunde det ju faktiskt vart värre..... Mycket, mycket värre.... Den kunde ju fortfarande stått kvar inne i lägenheten.....
Får väl ta och klippa ner skiten en dag och gå bort och slänga den...

Hmm, sitter fortfarande och är väldigt pigg.... Jobbade natten som var så har vart lite uppochnervänt idag.... Sov ändå inte så himla länge just för att försöka vara trött nu ikväll, men det funkade inte riktigt.... Fick i alla fall tränat idag, blir bara tre gånger denna veckan.... Hemskt är det, men sen jobbar jag ju fredag kväll och sen hela helgen så det är inte mycket att göra åt..... :-(
Men, på lördag blir det i alla fall ändå party :P
Jobbar "bra" tider i helgen så det kan man vara glad över... Sen ska jag vara ledig två helger på raken *woohoo*

Ja, min intervju uppe i Götet i tisdags gick väl ganska bra tror jag.... Kändes bra i alla fall :-)
Nu ska dom höra av sig i nästa vecka och säga om jag gått vidare ytterligare en gång eller inte....
Får väl ta och börja fundera på vad jag gör om jag får tjänsten..... Blir det Göteborg för min del då ett tag eller...???

Hmm, nu ska jag slänga mig i soffan lite till och vänta på att jag blir sömnig....

Inga kommentarer: