tisdag, februari 20, 2007

Efterfest.....

Hade en kanon-helg faktiskt, trots att jag ändå jobbat hela helgen....
kan dock säga att jag är ganska (eller väldigt mycket...) glad över att jag va ledig igår.....
För första gången (i alla fall vad jag kan minnas...) av alla dom gångerna vi vart ute och festat så tyckte Annika att vi skulle ha efterfest tillsammans med några vi kände... Av alla jäkla helger vi är ute så valde hon precis just den helgen jag jobbar.......
Men skit samma, vi hade svinkul. Både på efterfesten och tidigare på kvällen. Kl 6 på söndag morgon lämnade vi Annikas lägenhet och då va det bara att hämta Indy (som varit hos mamma och hennes sambo över natten...) och sen hem och i sängen.... 6.30 låg jag och snarkade mer eller mindre (förutom att jag då inte bokstavligt talat snarkar...) och 10.30 ringde klockan.....
Va väl inte i mitt allra piggaste tillstånd just då kan jag meddela.....
Fast väl på jobb va det inte så himla farligt, va först framåt 18-19 tiden som jag kände att ögonen började bli tunga....

Fick i alla fall en efterlängtad sovmorgon igår, och när klockan ringde 9 så hade jag egentligen och definitivt känt för att ligga kvar några timmar till.....
Denna veckan jobbar jag bara tre dagar sen är jag ledig fredag-tisdag natt :-) Hur gott är inte det!! Såklart det blir party denna helgen också, och eftersom denna kroppen är ledig hela helgen ska det fan i mig bli efterfest denna helgen också! :-)

På tal om nåt helt annat..... Jag säger bara; Supernova's skiva!! Den är så grymt jäkla bra!

Nu ska jag hoppa i säng, upp tidigt imorgon.....

Inga kommentarer: