söndag, februari 04, 2007

En lugn lördag följt av en intensiv vecka.....

Snart dags att sticka tillbaka till jobbet igen.... Har varit hemma några timmar nu och börjar igen 16.00..... Har nu en hel vecka till att se fram emot, hrm... (ni kanske anade sarkasmen i det hela.....) Åkte på 10 arbetsdagar i sträck, från i torsdags med natten och fram till fredag kl 14..... Så gissa om jag ska njuta nästa lördag =)

Mmmm, va hemma vid 20.30 igår... Föll då ihop på soffan framför TV:n och zappade mellan "Bruce den Allsmäktige" och "Armageddon"..... Kändes trist och konstigt att inte gå ut och festa igår..... Det va liksom ett tag sen jag inte va ute en lördag.... Tror det hände senast i augusti-mitten av september nånting..... Så det är ju ett tag sen.... And I see why.....
Tack och lov att jag är ledig nästa helg så vi kan gå ut då =)

Nä, nu måste jag dra.... Ska gå dit för tänkte ha Indy med mig nu dom sista timmarna... Brukar va uppskattat bland dom gamla =)

Inga kommentarer: