tisdag, februari 06, 2007

Mot Göteborg....igen....

Yup, dom ringde idag från det där företaget jag va på urvalsintervju för uppe i Trollhättan....
Ska på ytterligare intervju nu på tisdag, uppe i Göteborg (där tjänsten egentligen är...)
Får vi väl se hur det går då =)

Huh, börjar bli lite sådär smått slut i huvudet just nu.... Var lite off idag på jobb, hade behövt en ledig dag egentligen, men ser ju desto mer fram emot fredag kl 14 =)
Sen är jag ledig ända tills onsdag kl 20.30.... Gott som ***
Hade i och för sig en go dag på jobbet igår... Började kl 7.30 och sen kl 10.30 va jag på utbildning, Etik del1...... Tillbaka på jobb vid 12.30, hann hjälpa till lite grann vid lunchen sen kl 13 va det bara iväg igen på brandmöte..... Dom ville tydligen utnyttja min kunskap om brand mm =)
Jättekul, känner mig duktigt engagerad. Har hållt på typ hela dagen idag på jobb med planering, samtal till Räddningstjänsten o.s.v. Skoj =)

Imorgon har jag en kortare dag, bara till kl 14.... Ska på utbildning imorgon igen dessutom.... Etik del 2 denna gången...

Hann faktiskt med att glo på lite film i helgen också, trots att jag jobbade....
Blev "Wallander: blodsband" och "Alfie" ...
Wallander-filmen va väl hyfsad, inte den bästa Wallandern jag sett men helt okej och sevärd....
"Alfie" har jag konstigt nog inte sett innan, vet inte varför.... Gillade helt klart filmen.... Annorlunda gjord, för en gång skull en film med ett budskap om en av vår tids populära men lite nertystade livsstil; playern......
Sen säger jag ju bara Jude Law..... Är grabben grann eller...???!!! Mmmmhmmm....

Nu ska jag kolla lite på "Gilmore girls" och sen kl 21 är det "Shark"!!

Inga kommentarer: