fredag, februari 09, 2007

Sitter huvudet kvar?????

Jo minsann..... Det sitter faktiskt kvar fortfarande.....
Är ä n t l i g e n ledig nu!!!! Haft 10 ganska jobbiga (psykiskt) dagar på jobb..... Nu är jag tack och lov ledig ända fram tills kl 20.30 på onsdag.... Skönt ska det bli....
Vart och tränat nu ikväll och det lär bli träning både lördag och söndag också.
Fast det första jag tänker njuta av imorgon är en sovmorgon :-)
Sen hoppas jag på att det blir party imorgon kväll..... Vart ju inget party för min del förra helgen, så behöver komma ut och slå runder lite och känna att jag är helt ledig :-)
Sen på söndag är det hundsim med Indy som står på programmet kl 14.... Skönt och bra för honom att det äntligen blir av igen...

Tisdag väntar Göteborg igen :-)
Precis skrivit ut en vägbeskrivning på Eniro...... Så man hittar till adressen jag ska till....

Nu så ska jag slänga mig på soffan ett tag och bara slöa!!! :-)

Inga kommentarer: