måndag, oktober 05, 2009

Tattoo-mässan i Malmö

Igår åkte jag och brorsan ner till Malmö för att gå på Tattoo-mässan som va fre-sön i år.
Hade grymt kul!
Va där från 12.30 fram till 17 typ. Askul bara att gå runt och kolla in alla dom olika tatuerarna som va där och spana in deras verk. Dessutom va det skoj att få se alla dessa olika människor som, jag lovar, hade grymt mycket mer tatueringar än va jag har, även tjejerna alltså :-)
Blev tyvärr ingen ny gadd för varken mig eller min bror, tyvärr skulle man bokat tid i förväg isåfall... Men men..
Fick i alla fall äntligen bestämt mig för en studio jag vill göra Indy's tatueringar hos; Old Bones Tattoo i Malmö... Grymt duktiga killar!
Mitt tassavtryck av Indy skulle dom nog t.o.m. kunna fixa till på en drop in tid så går allt som jag vill funderar jag på en tripp till Malmö nu på lördag och få den redan då :-))
Den andra minnesgadden kommer nog dröja ett tag till eftersom det är upptagna grabbar så tar ett tag innan man får sin tid...

Va en massa andra tatuerare som jag blev väldigt impad av också..
Några från Danmark som va jäkligt duktiga, men även ett par andra här från Sverige som verkar grymma; Brothers Electric Tattoo samt Swahili Bob's Tattoo.
Brorsan och jag va rörande överrens att det blir ett nytt besök på Tattoo-mässan nästa år igen :-)

Inga kommentarer: