tisdag, oktober 13, 2009

En dag med road trip och lite träning...

Haft en skön dag idag faktiskt...
Va gött att få va helt ledig en dag efter att ha jobbat tre nätter...
Njöt av en underbar sovmorgon och sen blev det en liten mini road trip upp till Väla..
Mina egentliga ärenden va att växla pengar till brittiska pund plus ett besök på Claes Ohlsons för att få tag på en reseadapter och ett hänglås till resväskan :-)
Sen blev det ett litet "oväntat" besök in på Bik Bok också :-)) Bara älskar den affären hihi. SÅ mycket snygga kläder...!
Och ja.... Det blev ett litet köp där inne denna gången också =) En skitsnygg, långärmad vit topp som jag tänkte ska få följa med till London hihi. Mycket lyckat köp :-))
Som grädde på moset hämtade jag min nya kamera idag också, den kom igår... Så har suttit och testat den lite grann under dagen. Tror jag kommer bli väldigt nöjd med den här kameran. Tar asbra bilder!
Så förutom flygrädslan känner jag mig laddad och förberedd inför London *woohoo*

Avslutade dagen med ett pass på gymmet.. Först Bodypump sen 30 min på steppen i maxläge...
Känner mig sådär gött halvsliten nu som man gör efter ett bra träningspass :-))

Inga kommentarer: