söndag, oktober 18, 2009

It's all London baby..... Here we go...! :-)


Yes! Imorgon bitti bär det äntligen av mot London!
Ska bli så jäkla kul att äntligen få komma dit! :-))
Tåget mot Kastrup går 10.22 och sen flyger vi runt tre-tiden :-)
Så imorgon kväll sitter man på en mysig pub i London med en god öl i handen hihi.
Personligen ser jag allra mest fram emot att förhoppningsvis kunna få gå och se musikalen Phantom of the Opera på tisdag eller onsdag kvällen..! Fullkomligt älskar allt som hör den till, storyn, musiken allt! Så jag hoppas verkligen jag får chans att gå och se den :-))
Sen är ju några andra höjdpunkter, för min del i alla fall, Madame Tussauds, Towern of London, Big Ben, British Museum m.m.
Plus att det väl lär bli en hel del shoppingbesök hihi.

Håller på att packa resväskan för fullt nu.... Ligger kläder och grejor över hela min säng för tillfället :-)
Får väl ta och packa klart nu så man kan lägga sig...
Hoppas på en god natts sömn nu...

London baby!!!!!!







1 kommentar:

Malin sa...

De e tur du inte flyger själv... Flyget avgår 17,10 inte 15... =)