fredag, oktober 09, 2009

Countdown London....!! :-))

Snart bara en vecka kvar tills vi flyger till London! :-)))
Ska blir så jäkla kul!
Nästa måndag eftermiddag bär det av...
Vi är 12 stycken från jobb som bokat resa och jag längtar som fan, aldrig vart i London men velat åka dit jättelänge så spännande ska det bli :-))
Minus flygresan då alltså hihi...
Har börjat fixa lite grann inför resan...
Igår beställde jag en ny kamera så jag kan ta så bra bilder som möjligt hihi... Förhoppningsvis kommer den på måndag redan =)
Idag va jag en sväng med mormor på ÖoB och shoppade en ny, snygg resväska som lär komma till nytta både till London och sen även till Edinburgh...!
På tisdag bär det av till Väla för att växla in till pund på Forex plus in på Claes Ohlsons och shoppa en reseadapter...
I'm lovin' it! :-))

Nu ska jag glo en stund på Idol innan det är dags att bege sig till jobb och jobba natt.... :-(
Hoppas vi får en lugn natt för isåfall tänker jag dra till Malmö imorgon och se om jag kan få fixat Indy's tassavtryck på mig :-))

Min nya kamera; Panasonic DMC-FS7 :-)

Inga kommentarer: