torsdag, oktober 01, 2009

En dag ute i mysko väder....

Huh, rätt slut i skallen ikväll måste jag säga...
Vart en lång dag...
Körde hemifrån redan 6.20 imorse för att kunna vara på P7:s sjukhus strax efter sju...
Skulle ta blodprov idag för min nya läkarundersökning som årligen görs på skolan i Revinge...
Och aj säger jag bara.... :-/
Är inte precis överförtjust i nålar och sprutor så va smått nervös för mitt blodprov.. Men sköterskan som tog det va jätteduktig och det kändes inte alls så värst mycket..
Däremot fick jag ett blåmärke stort som en 5-krona och är öm som fan i armvecket just nu....
Resten av dagen fram till efter 16 spenderade jag på fältet på skolan med att undervisa i losstagning med brandmanseleverna.
Lika kul som alltid, fast vädret va väldigt skumt må jag säga....
Sol på förmiddagen, hagel efter lunch sen växlade det mellan lite solsken och regn.... Det enda som va konsekvent va den förbannade blåsten som höll igång precis hela dagen :-)
Så man va lite trött i ögonen när jag körde hem sen kl 17...

Filmen igår (Flickan som lekte med elden) va enligt mitt tycke hur bra som helst. Dock inte lika bra som Män som hatar kvinnor men definitivt sevärd ändå tycker jag. Ser fram emot nästa del....
Kvällen igår avslutades ju med en efterlängtad säsongspremiär av Grey's anatomy och precis som väntat dog tyvärr George O'Malley :-(
Izzie klarade sig ju som tur va, men det kommer bli tomt utan O'Malley....
Längtar till nästa onsdag när det är nytt avsnitt igen :-)

Inga kommentarer: