söndag, oktober 04, 2009

Mysfredag och höstlördag....

Usch, hade en riktigt dålig dag i fredags :-(
Mådde inte alls bra... Kände mig illamående hela tiden, trött och hängig plus att jag va helt blossandes varm i hela ansiktet, fast jag inte hade nån feber..... Skumt...
Gick hem lite tidigare från jobb och la mig på soffan och fick sovit lite...
På kvällen sen kom Aida och Anna hit och snackade lite :-)
Vi hade kul som fan och dom va här ända till ett på natten tror jag hihi.

Igår må jag säga att det märktes rejält att det är höst....
Fy fan vilket skitväder!!! Hela jävla dagen!..... Bläää!
Regn, regn, regn och blåst precis hela dagen..... Mådde fortfarande inte helt hundra igår så det blev en dag på soffan hihi.
Sen kom Linda hit på kvällen för att festa lite. Höll mig relativt nykter igår faktiskt, ingen sprit allt, satt och pimpla lite winecooler istället hihi.
Blev riktigt mycket folk ute på nattklubben igår och Landskronas bästa liveband, 50/50, spelade dessutom så det va kalas :-))

Nu minnsann bär det snart av till Malmö för min del...
Väntar på att brorsan ska dyka upp sen ska vi köra ner till Tattoo-mässan :-))
Därav min anledning att hålla mig ganska nykter igår, bilkörning idag :-)
Ska bli kul som fan att komma till Tattoo-mässan!
Får vi väl se om jag lämnar Amiralen med en ny gadd idag.... *hoppas, hoppas* :-))

Inga kommentarer: