fredag, oktober 30, 2009

Hoppla i rondellen!

Fick se en ganska kul syn idag..
När jag va på väg hem från gymmet ikväll möttes jag av en smått ovanlig syn när jag rullade fram mot rondellen utanför mitt område....
Mitt uppe i rondellen som annars är blomster- och grönbeklädd står.........en röd Mercedes...!
Fråga mig inte hur det har gått till, men föraren tyckte kanske en bil passade ypperligt som dekoration :-)
Han/hon va kanske trött på rondellhundar och ville föreslå en ny idé kanske :-)
Skämt åsido, verkade dock inte som någon blivit skadad som tur va, men jag kan lova att där hade samlats en del publik runt rondellen :-)
Önskar jag haft min kamera med mig i träningsväskan ;-)

För övrigt har jag kollat in två nya filmer igår och idag....
Igår blev det komedin 17 again med Zac Efron och Matthew Perry. Grymt bra och rolig rulle :-)
Verkligen sevärd om man vill garva ihjäl sig en stund hihi. Och den där Zac Efron har ju faktiskt ett leende som kan smälta vilket hjärta som helst!
Handlar om vuxna Mike (Perry) som missade sin chans som 17 åring att fått ett basketstipendium då han istället valde kärleken. Nu önskar han att han fick en chans att gå tillbaka och göra om alltihop.... Och gissa vad.... Han får den! Men det hela utspelar sig inte riktigt som han tänkt sig!

Nu i eftermiddags fick jag äntligen sett Dumpa honom!, eller He's just not that into you som den heter på engelska. Baserad på kvinnan bibel med samma namn och massor av stjärnskådisar med såsom Jennifer Aniston, Ben Affleck, Jennifer Connelly, Bradley Cooper, Scarlet Johansson och Drew Barrymore. Vet att den har fått kass kritik men jag gillade den.
Kanske har nåt att göra med att jag själv lever efter att om en kille verkligen är intresserad av dig så hör han av sig no matter what! :-)
JAG rekommenderar den i alla fall starkt :-)

Inga kommentarer: