torsdag, januari 01, 2009

Vi skriver år 2009........

Första dagen på det nya året.....
Hade en bra nyårsafton. Jag och Indy åkte ut till pappa på landet och käkade middag och drack vin/öl/grogg och kollade på den obligatoriska "Grevinnan och betjänten" och sen vart det Robert Gustafssons "Fullpackat" och "Lösvikt" :-)
Tolvslaget gick vi ut på landsvägen och välkomnade 2009 med lite champagne :-)
Va faktiskt riktigt mysigt att somna inatt....
Indy intog soffan och jag låg på en luftmadrass och sovtäcke inne i vardagsrummet framför vedspisen....
Vilken mysig känsla det va att somna i ljuset av lågornas sken och ljudet av eldens sprakande :-)
Eller det är bara en brandman som känner så kanske :-)

Nya årets första dag har vart ganska lugn....
Sen jag kom hem har jag inte alls gjort mycket precis... Kollade lite på 5:ans "Vänner"-maraton, O.C. avsnitt m.m....
Enda nackdelen med årets första dag är väl att jag har nån tryckande känsla i kroppen av att där är nånting jag måste förändra i mitt liv nu....
Men kan inte riktigt sätta fingret på vad ännu.....

Hoppas i alla fall på det här året, att det blir ett sjutusans bra år för mig.....
Efter ett megasnurriga 2008 så förtjänar jag fan i mig ett riktigt kanonår nu! :-)

Inga kommentarer: