fredag, januari 16, 2009

Here we go again.....

Suck, oflytet i livet bara fyller på hela tiden....
Knappt hinner en sak lägga sig innan nästa kommer....
Senaste i raden är (deja vu...) ont i visdomstanden!!!!!
Oh yes, visst drog jag ut en för bara 3 månader sen (läs inlägg okt 2008..) men jag har ju en jävel kvar på höger sida i underkäken.... Och nu har den skiten börjat göra ont.....
Började igår, och hela dagen idag har vart hyfsat jäklig..... Kombinerat Ibumetin och Panodil idag, men hjälper knappt....
Jag vet ju vad som väntar..... Lär väl bli en ny operation inom väldigt snar framtid nu då....
Bara att hoppas denna operationen (eller rättare sagt tiden efter operationen...) inte blir lika helvetes jävlig....
Kollar Let's Dance för tillfället, och efter en dags ont i käften så börjar huvudet kännas lite mossigt kan jag säga....
Ska nog lägga mig ner ett slag på soffan nu tror jag....

Inga kommentarer: