måndag, januari 19, 2009

Someone help me please!!!....

Har jobbat hela helgen med i stort sett outhärdlig smärta hela tiden.....
Har så grymt jäkla ont!.... Emellanåt är det t.o.m. så pass så jag mår illa av det...
Dunkande, molande smärta i hela högerkäken som trycker på tandraden, och som strålar upp i käkfästet, örat och rätt in i huvudet....
Har inte sovit en hel natt på hela helgen... Det plus smärtan börjar ta ut sin rätt i skallen nu, så är enormt trött och orkeslös...
Har tagit Ibumetin och Panodil växelvis hela helgen, men hjälper föga.... Citodon är inte ens att tänka på... Dom hjälper inte ett dugg!.... Gör en bara snurrig och groggy och det kan jag va utan...
Ringde käkkirurgen i Malmö imorse och dom skulle kolla upp hur dom har det där tydligen... Väntade mig ett samtal tillbaka under dagen idag men det kom aldrig, så får väl slå dom en signal imorgon igen....
Måste få komma dit akut och operera ut tanden, för sån här smärta står jag inte ut med många dagar till kan jag säga....
Håller på att bli galen :-(

Inga kommentarer: