fredag, januari 09, 2009

Let's Dance!

Let's Dance 2009 är igång....!
Följde hela förra säsongen varenda fredag :-)
Gillade överlag förra årets deltagare kommer jag ihåg.... Bl.a. Tony Rickardsson, Mat-Tina och Richard Herrey.....
När man fick veta namnen på årets deltagare kände jag väl lite sådär kan jag säga..... Jag menar hallå, Blondinbella (eller va hon nu kallas) Sveriges största bloggare???..... Vad hände med att få tag i riktiga kändisar??.....
Fast redan nu efter första programmet har jag fått några favoriter ;-)
Morgan Alling va ju grym på cha cha cha!....
George Scott som säkert kan bli bra dansare om han släpper boxar-takterna lite grann ;-)
Sen gillar jag ju Carl Jan också haha. Han är ju bara underbart, fjolligt härlig! :-) Hoppas han får stanna kvar ett bra tag!..
Kvällens största "tappa hakan" fenomen får man väl ändå säga att min sista favorit stod för; Magnus Samuelsson!
Va det nån mer än jag som vart enormt förvånad (för att uttrycka det milt...) över att Sveriges, och en av världens, starkaste män på över 2 meter och typ 120 kg va hur smidig och elegant som helst i sin vals!!???!!
Helt underbart! Sånt gillar jag starkt!... Sveriges starkaste man är en riktig nallebjörn...! Ödmjuk, snäll och försynt :-)
Heja Magnus!

Nu ska jag snart kolla på en kultrulle på 4:an; Terminator 2 - judgement day! :-)
I'll be back!
Hasta la vista, baby!
;-)

Inga kommentarer: