torsdag, januari 29, 2009

Back in business...

Efter några dagars vilande efter tandoperationen började jag jobba idag igen...
Jobbade kvällen idag och det kändes helt okej... Kände framåt kvällen att jag faktiskt började blöda lite grann från tandhålan där tanden suttit, men är nog förmodligen ingen fara... Säkert bara för att jag vilat två dagar nu och inte gjort nåt... Hur det än är så blev det ju ändå lite tyngre kroppsarbete idag med lyft osv...
Efter att ha levt på näringsdrycker och yoghurt måndagen och tisdagen så kunde jag överlyckligt nog redan igår börja äta lite mat också :-)
Lättuggad mat visserligen, men ändå hihi.
Kunde för en gång skull laga och äta farmors jästa pannkakor utan att ha dåligt samvete, eftersom dom är lätta att äta och inte behöver så mycket arbete för tuggmusklerna och sparar käken lite grann :-)

Nu är jag faktiskt ledig igen två dagar, sen jobbar jag kväll igen på söndag...
Ska hem till mormor imorgon och fika lite med henne och mamma...
Sen är det Let's Dance på kvällen =)
Hoppas på fortsatt bra läkning efter tanden, så kan jag förhoppningsvis kunna ta och börja träna så smått nästa vecka :-)

Inga kommentarer: