lördag, september 20, 2008

Återhämtning....

Äntligen börjat återhämta mig nu från torsdagens pärs....
Tog sin lilla tid må jag säga...
Va ganska under isen hela dagen igår också..
Matt, trött och fortfarande väldigt öm i magen...
Va ju tvungen att släpa iväg mig till jobbet på boendet igår dessutom... Fanns liksom inte att sjukanmäla sig för en enda dag.... Förlorar alldeles för mycket pengar på det...
Kunde dock ta ut ett par komptimmar så jag bara behövde jobba mellan 15-21, men det räckte kan jag lova...
Helt slut när jag kom hem, och kunde inte gå helt upprätt på hela dagen igår heller p.g.a. ömheten i magen...
Fick som tur va sovit ut ordentligt idag igen, så känt mig mycket piggare idag :-)
Till och med börjat få tillbaks min aptit :-)
Tandhelvetet gör ju fortfarande ont och det spänner i hela tandraden, så för tillfället är jag lite småhög på Citodon :-)

Funderar lite på om man kanske kan va så pass pigg imorgon så man kan gå ut och gå en runda innan frukost imorgon bitti.....
Får ta dagen som den kommer...
Blir kalas på eftermiddagen i alla fall...
Farmor fyller 90 på måndag, så ska hem till henne på kalas imorgon och sitta och va trevlig mot släktingarna.... Alltid en utmaning hehe.

Inga kommentarer: