måndag, september 08, 2008

"Dålig" vana??.....

Har börjat lägga på mig en ny vana....
Tja, frågar man mig själv är det väl inte precis nån "dålig" vana, men.....
Tydligen verkar det va det enligt andra... :-)
Kanske även bör tilläggas då att dom som anser det som dålig vana inte är lika träningsglada som en annan :-)
Har börjar köra dubbelpass nu på mina lediga dagar....
Först en löprunda innan frukost, och är man sen ledig resten av dagen också så kan man ju faktiskt lika gärna sticka till gymmet på kvällen och köra lite styrketräning (+ liite liite kondition då också ;-) ....
Är väl inget konstigt med det....
Eller... ;-)

! Det tycker jag inte :-)
Bra ny vana enligt mig själv =)

Imorgon är det i alla fall rökdykning som gäller :-)
Ska ner till skolan i Revinge och genomföra en av mina årliga varma rökdykningar så jag får fortsätta som lärare där nere...
Kan ju gissa på att det lär bli rätt så hett och säkert lite jäkelskap på övningen dessutom :-)
Kul ska det bli i alla fall =)

Inga kommentarer: