onsdag, september 24, 2008

Inväntar käkkirurgen........

Äntligen har det lättat lite med min jäkla tand....
Gör inte lika ont längre och har kunnat minska på mina smärtstillande tabletter..
För tillfället väntar jag bara på att käkkirurgen i Malmö ska få min remiss från tandläkaren, sen lär jag få en tid för operation ganska omgående......
Något jag är smått nervös inför......

Har tagit det ganska lugnt nu i typ en vecka.... Ingen träning, inget festande, mest vila.....
Jobbar mina nätter nu på boendet så efter att ha sovit ut lite imorgon tänkte jag faktiskt ta och försöka mig på att hålla mitt spinningpass imorgon..
Eftersom jag inte orkade annat blev det lite filmhyrning i lördags....
Såg bla "Fool's Gold" med Matthew McConaughey oh Kate Hudson....
Va faktiskt en ganska bra äventyrskomedi..... Gillar ju dessa båda skådisar och speciellt när dom spelar mot varann....
En annan film jag hyrde var en med vår fantastiska svenska storstjärna Stellan Skarsgård.....
Hans nya film "Waz".....
Precis sett den nu faktiskt.... hade med den här inatt så vi hade lite sysselsättning... :-)
Skarsgård va helt lysande i sin roll, som vanligt... Grym rollprestation..
Själva filmen däremot va la sådär..... Hyfsat bra och stundtals spännande, men jag gillar inte när jag kan lista ut slutet på filmer...
Redan innan halva filmen gått fattade jag hur det skulle sluta...
Hade jag rätt??.... Jovisst....
Ser mycket, mycket hellre "Fool's Gold" några gånger till än att jag ser "Waz" en gång till....

Inga kommentarer: