onsdag, september 03, 2008

Cheer up för fan...!

Hittills har denna veckan inte vart världen mest givande personligen...
Känt mig på halvkasst humör hela veckan...
Känner jag har lite saker som trycker mig, och det sätter sina spår i kroppen och knoppen...
Mår jag inte som jag ska så reagerar min kropp direkt...
Känner mig trött och hängig, precis som när man ska bli sjuk... Något jag definitivt inte har tid med nu...
Precis kommit igång med aptiten igen så vill inte allt ska sätta sig på den igen...
Hmm....
, time too cheer up, typ nu....
Kan man kanske få liiiite högre makter på sin sida av livet nu eller....?...
Dags för det nu...

Körde i alla fall igång med spinningen ikväll igen....
Inte kört på hela sommaren, och inte jättemycket i våras heller pga Göteborg..
Kände riktigt idag hur krafterna och motivationen kommit tillbaka, så va väl behövligt med en paus under sommaren...
För tillfället längtar jag till kl 12.30 imorgon då jag slutar jobbet, sen är jag ledig till lördag lunch i alla fall :-)
Känns gött med en lugn helg nu faktiskt, ja förutom att man måste va på jobbet då.....

Inga kommentarer: