tisdag, september 16, 2008

Hatar visdomständer!!!

Sen i förrgår kväll har jag typ levt på Ipren....
Har visdomstand nr 2 som är på väg upp i nederkäken....
Och det gör ont som faaaaan!
Till råga på allt tog Iprenen slut igår eftermiddag så fick ta Panodil istället... Vilket skit.... Hjälper ju knappt nånting ju, grrr...
Igår kväll hade jag så jäkla ont så jag mådde illa :-(
Sökte mig rätt mycket...
Tack och lov gör det inte lika ont idag, och nu är nya Ipren inhandlade också :-)
Men det trycker som satan på hela tandraden i nederkäken, så det känns som man hade velat plocka ut hela nedre tandraden... :-(
Vet att jag kommer bli tvungen att dra båda visdomständerna som kommer, men ingen av dom har kommit upp tillräckligt än så finns för tillfället inget mer att göra än att härda ut smärtan :-(

Har i alla fall haft en kanondag nere på skolan i Revinge idag :-)
Jobbat som säkerhetsman på både rökdykning och losstagning :-)
Imorgon blir det boendet igen, sen Revinge på torsdag igen, jippey!

På tal om annat jag hatar så kan jag ju t.ex. nämna HV71!!!!!
Elitserien startade igår och Frölunda mötte HV-skåpen......
Tyvärr vann HV med 6-2... :-(

Inga kommentarer: