fredag, september 12, 2008

Nostalgi-kväll...

Efter en fullpackad jobbarvecka känns det riktigt gött å få va ledig nu i helgen....
Imorgon blir det en nostalgi-kväll tillbaks till gymnasietiden....
Ska träffa 3 av mina gamla polare från gymnasiet som jag alltid bruka va ute och festa med då när vi va 18 =)
2 av dom har jag inte sett på väldigt länge känns det som....
Ska träffas och käka mat och dricka gott och lär säkert ha en hel del gamla (och nya...) minnen att prata om...
Fast som enda singeln i gänget hoppas jag att det inte blir för mycket förhållande-snack..... Brrrrr!
Sen blir det väl förhoppningsvis en utgång på stan mot slutet av
kvällen :-)
Själv hoppas jag ju på Helsingborg, men gissar på att det tyvärr blir till att bli kvar här i stan :-(
Tror jag blir nedröstad om att dra till Hbg.....

Sköj ska det blir i alla fall...
Tänkte mig börja dagen imorgon med en liten löprunda....
Sen på söndag blir det en tur ut till brandstationen och en träningsrunda där ute och snack med grabbarna...
Nu ska jag hålla lite myskväll...

Inga kommentarer: