tisdag, april 01, 2008

Jag har satt nytt rekord....

Bläddrade bland mina tidigare inlägg från förra året....
Jag har nu satt ett nytt personligt rekord....
Förra året stod julgranen på balkongen fram till början av februari....
I år.......
Julgranen lämnade balkongen i söndags...... =)
Öhhhm....
Va mer eller mindre tvungen att ta tag i det nu....
Är ju inne på min sista vecka som 25-åring.... Fyller 26 på måndag och ska ha fest på lördag och då kändes det väl inte precis lämpligt att ha en gammal uttorkad julgran i en svart sopsäck ute på balkongen.... Speciellt inte med tanke på att där kommer finnas rökare på festen.....
Kan se det framför mig, POFF!!!!!
Och sen kom brandkåren hahaha...

Haft dagpass här uppe i Götet idag, imorgon är det nattpass, sen blir det semester på måndag och nästa torsdag =)
Så när jag kör hem på torsdag morgon är jag ledig fram till nästa fredag kväll =)
Framför sig har man en förhoppningsvis supertrevlig lördag kväll, en födelsedag, en dag med losstagning på Revinge med dom nya SMO-eleverna, sen massage på onsdag förmiddag =)
Låter inte alltför fel :-)

Nu ska jag nog dra mig tillbaka lite med en film på rummet :-)

Inga kommentarer: