torsdag, april 17, 2008

Det knallar framåt...

Fortsätter framåt med mina träningsresultat... =)
Nästan precis vart nere och tränat en sväng i gymmet här på station...
Gick rullbandstestet med larmställsbyxor och stålpaket och fixade även det idag :-)
Så nu så är det bara larmjackan som saknas sen är testet fix och färdigt och jag kan söka jobba vart jag vill :-)
Se vi fram emot... (vilka "vi" är vet jag faktiskt inte... Jag och mina alter egon antar jag hihi... Alternativt jag själv och mina närmste som gett mig stöd under hela tiden...) ;-)

Skickade ett litet sms till min kära mamma efter jag kört testet och fick ett sms tillbaka där det stod: "du är duktigast i hela världen" :-)
Detta kommer från en person som när jag meddelade att jag ville hoppa av sjuksköterskeutbildningen för att bli brandman inte alls va speciellt glad över mitt val i livet...
Tänk va åsikter kan slås om ;-)
Tack för att du tror på mig! :-)
Det tog ett bra tag, men äntligen tror även jag på mig själv... :-)

Nåt som däremot inte knallar så mycket framåt som jag önskat är min lilla Indy... :-(
Pratade med han som passar honom åt mig och han är fortfarande slö idag...
Blev en veterinär tid imorgon när jag kommer hem... Börjar bli lite för länge han vart slö nu, så är dags dom lyssnar på hjärtat och ev tar lite blodprover på pågen imorgon... Jag hoppas verkligen att det bara är hans lilla mage som krånglar lite och att han snart blir frisk och kry igen... Min lilla ängel FÅR INTE va sjuk... Så är det bara...! Det har jag bestämt...

Nu ska jag gå och byta om till stationskläderna... Börjar jobba nattpasset om en liten stund...

Inga kommentarer: