fredag, april 11, 2008

Fest i Ängelholm.....

Kan tänka mig det va megafest i Ängelholm igår.... Tror inte festen slutat ännu... =)
Jag har hela tiden sagt att fan va kul det hade varit om både Malmö och Rögle gått upp i elitserien till nästa säsong....
Igår hände det....
Rögle gick fan i mig upp i elitserien :-)
Tyvärr följde inte Malmö efter, men fan va grymt coolt att Rögle kommer lira elitserien nästa säsong!!!!!!! :-)
Heja Kenny Jönsson!
Snacka om att jag ska gå och kolla hockey i höst :-)

Vart hemma och ledig nu en vecka... Ska köra upp till Götet om nån timme igen... Går nattpasset ikväll, sen hem om imorgon sen upp och jobba dygn på söndag igen....
Tänkte göra grabbarna lite glada ikväll och bjuda på tårta och kanelbullar =) Tog ju mig ledigt i måndags när jag fyllde år ju... :-)

Inga kommentarer: