fredag, april 25, 2008

Kass bloggare, men halvkändis hihi...

Inte vart mycket till bloggare denna veckan...
Sanningen är att jag inte mått så värst bra själv heller...
När det lilla trollet där hemma inte är helt frisk och man inte riktigt vet vad detär som är fel så tar det även på mattes krafter.... :-(
Fick svar i tisdags att det inte är någon fästingsjukdom han har...
Vilket gör att det återstår väldigt mycket... Allt från pancreas till ämnesomsättning m.m...
Väntar på svar från det andra blodprovet också, men det kommer inte förrän om ca 2 veckor....
Som tur är blev han lite piggare i onsdags... Började vifta lite på svansen och va lite glad igen :-)
Men tröttheten finns där fortfarande och mat lockar inte heller särskilt mycket än...
Inte för matte heller....
Har tyvärr inte heller ätit så värst mycket dom senaste dagarna, vilket definitivt inte är bra för min del med tanke på träning och resultat och så vidare...
Har ju fått försöka trycka i mig mat bäst det går, men det är inte så lätt när man inte har nån aptit what so ever och mår illa
nästan hela tiden... :-(

Efter att ha tagit ut semester i måndags och tisdags för Pindans skull fick jag bege mig upp till Götet imorse igen...
Dagpass idag och imorgon väntar dygn...
Haft lite och göra idag... Fick släcka "skogsbrand"..... Typ...
Dessutom kunde man se sig själv på SVT:s nyheter tidigare ikväll :-)
Jajamän, kändis hihi.
Dom va och filmade spårvagnsbranden vi va ute på i förmiddags :-)

Precis lämnat brandgossarna i TV-rummet nu och tänkte gå och ta hand om min tvätt innan jag slänger mig på rummet för att läsa lite innan ljuset släcks :-)
Tog med mig en bok jag kände jag behövde läsa genom en gång till, känns som det kan hjälpa lite just nu efter livets alla tveksamheter...
Brandmannen Lasse Gustavson, tror dom flesta känner till honom, han blev svårt brännskadad i en olyckshändelse här i Göteborg för 27 år sedan....
För några år sen gav han ut sin första bok "Leva vidare" där han delar med sig av sina tankar och sin inställning till livet....
Köpte den när jag va på hans föreläsning för några år sen.... Den går rätt in i själen och lämnar efter sig ett spår av tankar...

Inga kommentarer: