torsdag, april 03, 2008

Ääääääntliiiigen!!!!!

Hade ett genombrott igår som jag länge, länge, länge väntat på och som är anledningen till att jag tog tjänsten i Göteborg.....
Gick ner i gymmet på station igår eftermiddag för att testa och gå rullbandstestet med stålpaketet på mig, fast utan larmställ....
Till min grymt enorma glädje har min träning hittills gett resultat!...
Jag klarade för allra första gången att gå hela testet med stålpaketet på mig!!!! =)
Nu fattades bara larmstället på också, sen sitter hela testet!.....
Vilket i sin tur innebär att jag kan börja söka "riktiga" brandmansjobb =)
När vi sen började nattpasset tänkte jag ta till vara på den positiva känslan jag fick så jag sa till min testledare att jag ville gå testet, med full utrustning larmställ och allt och se om det gick vägen...
Sist jag gick testet, i början av februari, så fick jag avbryta med 4.45 min kvar av testet....
Igår när jag gick fick jag avbryta när jag hade 2.30 min kvar!!....
STORT framsteg för mig...!
Målet är nu (och för första gången känns det inte omöjligt längre....) att klara testet innan april är slut =)

Bättre födelsedagspresent kan jag knappt tänka mig =)
Riktigt gött att få bekräftat att min träning ger resultat =)

Nu så ska jag faktiskt snart lägga mig....
Trött i kroppen och knoppen idag....
Imorgon blir det storstädning av lägenheten inför lördagens fest och lite shopping inför densamma också :-)

Inga kommentarer: