tisdag, mars 18, 2008

Vinter????

Först och främst....
SNÖ???!!!! NU???!!!!!!
Helvetes skit säger jag bara!
Mitten av mars, påsk till helgen och så skulle det börja snöa som fan.....
Tycker vi inte alls om....
Speciellt inte när man ligger och kör till och från Göteborg x antal gånger i veckan....
Jobbade dygn i söndags och strax efter 2 på natten va vi på larm om en bilbrand.... Vi va hemma på stationen igen vid 3 och då fanns där inte ett spår av snö....
3 timmar senare när klockan ringde och man tittade ut snöade det som fan och det låg typ en decimeter snö på marken....
Va inte varldens lättaste att köra hem den morgonen kan jag säga...
Fram till Halmstad snöade det sen va det bara regn när man kom till Skåne....
Men va säger man, hann va hemma en timme sen kom skiten hit också...... :-(
Indy tycker i alla fall det är jättekul....

Ska upp och jobba nu onsdag och torsdag igen...
Får njuta av en sovmorgon för en gång skull imorgon... Skulle egentligen jobbat dag imorgon men en av dom andra tjejerna fråga om jag kunde byta och istället ta hennes nattpass... Så det blir två nattpass för min del denna veckan istället.. Ganska skönt, räcker det man kör upp på eftermiddagen imorgon istället :-)

Tankar efter helgens melodifestival-final....
Ja, det blev ju som jag trodde, Perelli vann....
Tja, blev väl inte helt besviken... Tycker låten är bra och den kan nog slå i Europa, förutsatt att vi klarar kvalet....
Personligen ville jag ju helst se BWO som vinnare.... Tror ändå dom hade klarat av Europa bättre än Perelli....
Men, nu är det bara att hålla tummarna för Charlotte istället...

Inga kommentarer: