lördag, mars 08, 2008

En tripp till Skövde & lite blåljusfest....

Hemma i L-A igen sen i torsdags.... Ledig en hel vecka nu =) Ska inte upp förrän torsdag morgon igen... Skönt att få va hemma lite längre nu med lilla Indy...

I onsdags va jag med några från mitt lag uppe på Räddningsverkets skola i Skövde...
Vi skulle ha saneringsövning med piket-styrkan...
Nån som lyckats genera en hel grupp med stora starka tuffa piket-poliser nån gång...???
:-)
Vid ett skarpt läge då det är frågan om sanering ska alla kläder av och man får gå näck till finsaneringen.... Eftersom detta bara va övning sa vi till dom att dom inte behövde kla av allt utan kunde ha kallingarna på sig... Tror att samtliga polis-poliserna va ganska glada att dom slapp stripp framför ögonen på en kvinnlig brandman som stod och samlade in kläderna ;-)
Va ganska kul att se deras miner i alla fall hihi.

I torsdags va det blåljusfest på Harry's i Helsingborg....
Jag och Mikkan drog dit för att festa loss lite... Kul som fan.
Fast det blev lite väl mycket alkohol tror jag.... När jag kom hem hittade jag två bläckpennor i fickan.... Har ett svagt minne av att jag plockade på mig dessa när jag stod i baren.....
Varför...?? Tja, säg det.......
Ber om ursäkt Harry's.... Men nånting säger mig att ni överlever utan dom där två pennorna.... :-)

Ikväll är det party igen....
I Malmö denna gången...
Jenny, min kompis från gymnasiet, fyller år nu i mars och ska ha fest ikväll...
Blir först laserdome och tre-kamp, sen dusch och bastu på relax-avdelingen, thai-mat, sen vidare ut i Malmös nattliv :-)
Ska bli kul som fan! :-)

Inga kommentarer: