måndag, mars 24, 2008

En ledig påskhelg...

Ja nästan i alla fall...
Sitter uppe i Götet nu på min station, vi har jobbar dagpasset idag... Men förutom idag så fick jag i alla fall va ledig både långfredag, påskafton och påskdagen :-)
I lördags va vi först ute på kalas hos min storebrorsa... Han blev 32 i torsdags ;-)
Sen på kvällen va det utgång som gällde =)
Satt först hemma hos mig och korkade faktiskt upp en flaska skumpa hihi. Fick den när jag fyllde 25 så tyckte det va på tiden den kom till användning :-)
Hade svinkul ute i alla fall. Blev t.o.m. lite efterfest innan vi drog hemåt..

Igår va mest en slappardag.... Gårdagens mat innehöll dessutom bl.a. pannkakor och pizza hihi.

Idag har vart ganska lugnt... Tar ju denna dagen som söndag så vi har väl inte ansträngt oss alltför mycket ;-)
Ska snart slänga mig på mitt rum och kolla en film tänkte jag, se hur långt jag hinner....
Vart allmänt trött och hängig hela dagen idag så jag lär nog inte va vaken för länge till :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ha klart du är trött och hängig när du är ute och slarvar på helgerna. Det brukar heta bakfylla *skratt*
Kram på dig vännen!!!!