måndag, mars 10, 2008

Laserdome och lite film :-)

Hade en grymt rolig kväll i Malmö i lördags =)
Tog tåget alla tjejerna strax innan 17 och startade upp redan där med lite förfriskningar (eh nä, inte alkoholfria nä....) och väl nere i Malmö tog vi bussen bort till Laserdome...
Säger bara fy fan va det är kul :-)
Vi spelade bara en omgång, 20 min, och ingen av oss fick väl superbra resultat men va fan gör det :-)
Sen hade vi bokat 3-kamp och relaxavdelningen....
3-kampen bestod av tjurridning, gladiator-kamp (ni vet den där dom står uppe på varsin pelare och ska slå ner motståndaren...) samt sumobrottning...
Fy fan va sumobrottningen va kul :-)
Kan tala om att om man väl ramlade med den där dräkten på sig va det nästintill omöjligt att ta sig upp igen utan hjälp :-)
Nu förstår jag hur en sköldpadda på rygg måste känna sig......
Efter vi gjort oss lite vackrare på relaxen drog vi ner till en helmysig thai-restaurang och käka underbart god mat och typ världens godaste drinkar :-)
Kl 1 bar det av ner till en av nattklubbarna där vi va uppskrivna på gästlistan :-)
Kl 4 fick vi skjuts hem igen och då va det ganska skönt att komma i säng..

Igår gjorde jag väl inte alltför mycket....
Kollade på "Saw 4" på kvällen... Fortfarande samma grymma klass som i dom andra 3 :-)
Kan dock inte fatta hur folk typ svimmade och va tvungna att gå ut när den gick på bio....
Den va inte mer grym eller äcklig än nån av dom andra.... Jo, kanske precis i början va lite mer magstarkt än dom andra.... Dom visade väääldigt detaljerade bilder från Jigsaw's obduktion :-)
Dock inte så hemska så det vände sig i magen precis...
Men visst, är man känslig som person kanske det är äckligt...
Den va mycket sevärd i alla fall och jag kommer definitivt se den fler gånger.... Måste jag nog för det va lite rörigt på slutet, as usuall :-)

Idag har det vart helt underbart väder med vår i luften :-)
Passade på att köra ut i skogen med Indy där vi gick en lång runda... Hur härligt som helst!
Sen blev det träning på gymmet för en gång skull... Styrketräning framförallt... Imorgon blir det ett superkonditionspass som står på programmet..
Just nu sitter jag hemma hos mamma.. Blivande maken jobbar så hon bjöd hem (eller ja, va det mitt förslag egentligen eller...???) mig på film och fruktsallad :-)
Vi kollade på "Material girls"... Bra och rolig film..
Också en sån jag kan se fler gånger :-)

Nu ska jag snart hem och slappa lite.... Kanske kolla det inspelade avsnittet av "C.S.I." från ikväll ;-)

Inga kommentarer: