lördag, juni 03, 2006

Officiellt sommar....

Så har det då gått över till juni månad, och det ska tydligen officiellt vara sommar nu... Hmm, det har inte precis märkts... Fortfarande kyligt och regnigt och trist, med visst inslag av solsken emellanåt..

Sista veckan i skolan börjar snart.. Kommer kännas konstigt när det är över.. Kommer bli ganska trist att inte få träffa alla grabbarna nästan var dag. För det är helt underbara killar vi har i klassen...dom flesta... =)

Jaja, i torsdags hade vi i alla fall dörrforcering på schemat. Var riktigt kul, fick lära oss hur man effektivt kommer in genom låsta dörrar med hjälp av koben.
Fick en till bra nyhet under torsdagen. Dom ringde från ortopeden.. Där fanns ett återbud kl 14 som jag kunde få om jag ville.. Tyvärr inga glädjande nyheter jag fick från läkaren..
Han kunde inte känna nåt ganglion, så han ville ta röntgen och magnetröntgen för att kolla vad det är... Och tro inte att det går snabbt inte... Ska få kallelse hem, och det blir ju inte i sommar precis... Snarare till hösten... Så jag får gå och ha ont ett bra tag till. Men han sa i alla fall att oavsett vad det är så fick jag lov att styrketräna sålänge. Och det kändes ju bra i alla fall.

Hela fredagen ägnade vi ute till/vid sjöss. Vi skulle ha praktik i oljesanering. Fint väder hade vi tack och lov, och köra motorbåt fick vi också göra =) Oj, oj, oj vad det var kul.
Väl hemma igår kväll gjorde jag absolut ingenting. Skönt att bara vila upp sig lite.

Idag njöt jag av en härlig sovmorgon, och efter lunchtid stack jag ut till Center syd för att hitta ett par skor att ha på mig på examensmiddagen. Och jag hittade faktiskt ett par! Som jag trivdes i till och med =)
Efter det hämtade jag upp en av mina kompisar och sen satt vi och snackade en massa skit, beställde kinamat och kollade på film. Riktigt skönt att ha en lugn hemmakväll en lördag. Min kropp behövde det känner jag.

Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig så jag är utvilad tills imorrn. För då ska det bli lite träning av!

1 kommentar:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»