tisdag, juni 20, 2006

Men, hallå!!!

Klockan är inte ens halv 8 på morgonen och jag har redan vart uppe i 2 ½ timmar.... Och vart vaken 1 timme till på det...
Är så djävulskt trött på detta nu...
Är inte ett dugg trött på kvällarna, fast jag lägger mig sent, och sen sover jag bara några timmar innan jag vaknar och är klarvaken...
Strax efter kl 4 imorse vaknade jag.. Låg kvar och försökte somna om, men kl 5 gav jag upp och bestämde mig för att passa på att gå en lååång runda med Indy istället, innan solen kommer fram...
Det är nog första gången jag varit ute med honom så tidigt utan att ha skullat iväg till skola eller jobb...
Nu börjar det dock dra lite i ögonen, så jag ska slänga mig i sängen ett tag och se om jag inte kan få blundat nån timme eller två...

För övrigt så fick jag äntligen sett en bra film igårkväll... "A history of violence" med Viggo Mortensen. Den var riktigt bra måste jag säga..
Tack och lov.

Inga kommentarer: