onsdag, juni 21, 2006

Heja Sverige!

Var nere på stan och såg matchen Sverige-England igår. Alltid trevligt när man blir överraskad.. Måste faktiskt erkänna att jag definitivt inte trodde att det skulle gå så pass bra, trodde att Sverige skulle förlora mot England... Och förväntningen steg ju inte precis när England satte 2-1 med några minuter kvar bara... Men, heja Henke får man ju säga... Vilket skitmål, men oj så viktigt...

Har sett två klassiker idag... "Days of thunder" som jag tyvärr inte blivit klar att se innan. Men oj vad den var bra.
Film nr 2 var en lånefilm, fick nämligen ett erbjudande från brafilm.com att låna filmer gratis under en månad och eftersom jag inte börjat jobba än så var det välkommet... Fick hem "Hajen 3" idag, så den har jag suttit och sett nu på eftermiddagen... Var ganska länge sen jag såg nån av hajen-filmerna, så jag hade uppfattningen att nr 4 är pissdålig (vilket jag fortfarande håller på) och att jag inte kunnat bestämma mig om det är nr 2 eller nr 3 som är den bästa... Det vet jag nu kan jag säga.... Det är definitivt "Hajen 2" som är den bästa...
Hade glömt hur fullkomligt kasst gjord nr 3 är... Herregud.... Allvarligt talat, kunde man inte gjort filmen liiite bättre...??? Det är inte många scener i filmen som ser ens lite verkliga ut... Usch...

Inga kommentarer: