onsdag, juni 14, 2006

En dag på stranden...

Visst, igår var jag och min kompis på stranden! I hela 2 timmar =)
Både hon och jag blir ganska lätt rastlösa av att bara ligga still och sola, så efter 2 timmar kände vi oss ganska nöjda..
Men då var klockan bara 13... Vad skulle man nu göra resten av dagen då??...

Tja, det blev till att sitta lite framför datorn, TV:n, gå en sväng med Indy, träning...
Kvällen avslutade jag i alla fall med att telefontrakassera en annan kompis mellan 21.30-23...

Jag i alla fall brun efter mina timmar i solen.. Eller ja... Snarare brun/rosa på sina ställen.. Solen tog jäklar i det..
Men det har tack och lov gått över till min normala bruna färg idag..

Idag försöker jag fördriva tiden med att busa med Indy, film, musik, datorn...
Sitter och väntar in mitt spinningpass som börjar kl 18.15, och innan dess tänkte jag mig att hinna med att springa lite på bandet också..

Inga kommentarer: