måndag, juni 26, 2006

En kväll på stranden...

Var det skönt att sluta jobba igår kl 16 eller....??? Fett JA på den frågan....
På kvällen skulle ju mamma bjuda på mat och eftersom vi hade helt underbart sommarväder igår så föreslog hon att vi skulle grilla på stranden istället. Taget! Fick åka Mercedes cab ut, riktigt gott.
Sen grillade vi och satt och snackade en bra stund innan vi körde hem.

Resten av kvällen ägnade jag åt att sitta och kolla på "Prison break". Var ju så idiotisk att jag missade den serien när den gick den första gången, och efter allt snack det blev om den så var jag bara tvungen att kolla på repriserna =)
Grym serie! Hur fan kunde jag missa den??....

Idag njöt jag av en välförtjänt sovmorgon!
Annars har det inte hänt för mycket idag. Har dock städat hela lägenheten (väl behövt.....) och vart och tränat nu på kvällen.
Har hunnit se "Gökboet" också. Cool film, grym roll av Nicholson!

Imorgon väntar en ledig dag till, skööönt! =)

Inga kommentarer: