torsdag, juni 15, 2006

The Island..

Ännu en väääldigt prokuktiv dag....
Sovmorgon innan jag slängde mig i fåtöljen i vardagsrummet och stolen framför datorn... (ja, hann ju givetvis med en runda med trollet också där emellan...)

Var faktiskt nere en sväng i stan också på eftermiddagen, hade några ärenden jag var tvungen att fixa.
Resten av dagen har jag mest gjort ingenting.... Datorn, TV:n, sysselsatt Indy...

Puh, på sätt och vis ska det bli ganska skönt när jag går på schemat...
Hade aldrig fixat att vara arbetslös... Fan, jag klättrar ju på väggarna redan efter några dagar..

Fast imorrn tänkte jag hålla mig lite mer sysselsatt... Blir vädret bra ska jag till stranden ett slag på förmiddagen, och sen blir det träning på kvällen.

Nu på kvällen har jag suttit och sett The Island...
Jag säger bara oj! Vill man se en bra film ska man ju INTE se The Island... Den var konstig, långtråkig och bara usch!...
Typiskt en sån film där jag gör typ 100 andra saker under tiden filmen spelar...
Och DÅ är jag verkligen rastlös...

Inga kommentarer: