måndag, maj 25, 2009

Ny vecka, nya tag...

Så va det måndag än en gång...
Fattar inte att det är 3 veckor sen jag förlorade min älskade vän...
Tyvärr vart en genomtråkig helg full av tankar och känslor...
Inte en jäkel som kunde hitta på nåt så fick försöka fylla ut tiden med städning, träning och tvättning...kul...
Höjdpunkten på lördagen va ett samtal på kvällen från en gammal klasskompis från brandmansutbildningen, som jag inte pratat med på ett tag...
Sjukt hur ensamt det känns utan Indy när man sitter hemma så... Innan hade man i alla fall honom att prata med när han kom tassandes i lägenheten...
Hela helgens höjdpunkt va middagsinbjudningen till mamma igår kväll.. Hon och mannen bjöd på middag och sen drog vi ner, mamma, T och hans son, och spelade minigolf... Jag kom tvåa :-)

Idag har faktiskt gått ganska snabbt... Jobbade till kl 14 och sen höll jag ett spinningpass ikväll..
Väl hemma börja jag kolla på Solsting och snesprång på 4:an, och sen va man ju bara tvungen att kolla in Cityakuten..... George Clooney va tillbaka och gästspelade som Dr Doug Ross, världshistoriens absolut hetaste läkare ;-)
Sorry McDreamy, du kommer faktiskt på andra plats :-)

Imorgon blir det jobb hela dagen, sen får jag försöka hitta nåt att sysselsätta mig med på kvällen...
Måste tyvärr ha träningsvila imorgon eftersom jag tränat rätt många dagar på raken nu och ska träna igen ons och framåt :-S


Still trying to manage without you....
Love you always!

Inga kommentarer: