tisdag, maj 26, 2009

Jobbintervju....

Tisdagen har gått i racerfart känns det som...
Vart på jobb till kl 16 och den tiden gick fort kan jag lova... Massa möten hela dagen, man va helt slut i huvudet kl fyra....

Just nu laddar jag inför min jobbintervju imorgon kl 10 :-)
Sökte ett jobb som heltidslärare på brandmansutbildningen på skolan i Revinge och förra veckan blev jag kallad till intervju :-)
Hoppas så in i att jag får det...!
Hade behövt nåt positivt i min tillvaro nu....
Hade vart grymt jäkla kul att få jobba som heltidslärare till hösten :-)
Keep your fingers crossed!.....

2 kommentarer:

Malena sa...

Hej vännen.. åh roligt att du har fått komma på jobbintervju.. Verkligen skoj.. Håller tummarna att du får de.. Men synd om oss att vi förlorar en bra arbetskamrat i så fall :S Kram

Lina och Meeko sa...

Tack du, snällt av dig :-)
Hade behövts med något positivt nu... Å att äntligen få ett jobb man verkligen vill syssla med :-)
Kramar