fredag, maj 29, 2009

Bitterljuva dagar.....

Verkligen knallar upp och ner dom senaste dagarna....
Onsdagen fick jag i alla fall va lite glad under dagen....
Intervjun gick väldigt bra... Lär få definitivt besked om ca 2 veckor, men det ser mycket lovande ut :-)
Det tackar man för, behövs nånting positivt i det hela nu....
Igår blev det lite flashbacks igen.....
Dom ringde från veterinären strax innan jag skulle sticka till jobb vid middagtid....
Indy hade kommit tillbaka igen (från krematoriet alltså.....), så jag kunde få hämta honom när jag ville....
Givetvis stack jag dit redan innan jobb.... Även om det kändes tungt och konstigt att hämta lillkillen i en urna så ville jag ändå ha hem honom så fort som möjligt....
Så blev att man trillade ner lite igen igår....
Tungt som sagt...
Men, nu är han i alla fall hemma igen.... Känns skönt ändå...
Min lilla ängel...

Idag vart det jobb till halv ett, sen drog jag och en kompis ner till Malmö och Netonnet:s lagershop...
Har fått handla lite mediagrejor jag behövde, bl.a. en Ipod nano, nya högtalare till datorn och en sladdlös mus...
Jäklar vilket tryck där blev i ljudet nu :-)
Ska alldeles strax iväg igen.. Ska ner med några kompisar till stan och käka på restaurang och snacka lite skit :-)

Inga kommentarer: