söndag, maj 03, 2009

Mitt livs värsta helg....

Just nu mår jag sämre än jag nånsin mått i hela mitt liv...
Känns som mitt hjärta svämmar över av sorg...
Kom hem från gymmet igår eftermiddag och något hade hänt med min älskade vän...
Han var inte som han brukar, alldeles passiv och han mådde inte bra..
Tyvärr inte blivit bättre idag heller, snarare tvärtom...
Tappat all glans i ögonen, vill bara ligga och det syns hur dåligt han mår...
Så i eftermiddags var jag tvungen att ta det tunga beslutet att låta honom få somna in imorgon... :-(
Det sista jag vill är att låta min bästa vän lida och må dåligt.
Har kämpat allt jag bara kan för honom senaste året, men nu hjälper det inte längre...
Kampen räckte inte ända fram...

Trodde inte man kunde ha så mycket tårar i kroppen, men har knappt gjort annat än att läcka från ögonen idag...
Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan min Indy..
Min bästa vän, min ögonsten, min lilla ängel...
Utan honom blir jag ensam...
Vad det än har gällt har han funnits vid min sida i snart 9 år....
Hur tar man sig igenom det här....
Att köra iväg till veterinären för att låta sin bästa vän dö....

My life will never be the same.....


Indy
Forever in my heart....



2 kommentarer:

Malin sa...

Många och stora kramar till er båda! *kramar om hårt*

Sofie sa...

Lider så med dig vännen och finns här om du behöver något. Ensam blir du aldrig. Dina vänner ställer alltid upp. Glöm inte det!