måndag, maj 04, 2009

Indy - 2000.08.25 - 2009.05.04

Saknaden är total.....
Blev dock lite annorlunda än vi tänkt oss... Till det bättre...
Min älskade, underbara, bästa vän och världens vackraste vovve tog sina sista andetag här hemma tidigt imorse...
Runt 04.15 somnade han in i min famn, efter en tuff natt...

Just nu vet jag inte vad mer jag ska säga.... Eller orkar säga...
Saknaden och tomheten är enorm här hemma och jag har gråtit hav hela dagen, och lär fortsätta med det ett bra tag framöver...
Enda trösten är att veta att lille Indy i alla fall har det bra nu och att han inte mår dåligt längre...
Att han faktiskt fick somna in här hemma i sin säng och i mina armar känns också skönt...
Jag vet att han inte helt försvunnit, kan fortfarande känna honom runt mig...
Men den närmaste tiden kommer allt kännas helt jäkla overkligt.... Tror fortfarande knappt det är sant...
Känns som en hemsk mardröm alltsammans....
Man bara väntar på att få se honom komma tassande runt hörnet eller springandes runt benen på en...

Har aldrig känt mig så tom i hela mitt liv....
En del av mitt hjärta saknas....

Indy, du kommer att vara saknad och älskad i resten av mitt liv...
Jag kommer aldrig att glömma dig, du är för alltid en del av mitt hjärta!

With every bit of me, with all my heart
With every single breath I'm gonna love You
Fall into my arms tonight, and make it alright
If You ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to You
I will love You endlessly
With every bit of me.....

1 kommentar:

Malena sa...

hej vännen.. * Kramar om * Indy har fastnat i mångas hjärtan.. Han satte sina spår i en.. Man kunde inget annat än älska den hunden.. Tänker på dig det ska du veta.. Finns här om du behöver prata, gråta eller bara vara vid din sida.. Kram till dig