onsdag, december 24, 2008

Merry Christmas everybody!

Jahapp, så va snart mitt julfirande över....
Sitter på jobb nu och ska va här tills kl 21...
Vart ute hos pappa mellan 12-15.30 idag och käkat julmat och öppnat lite julklappar...
Fast fick rusa ifrån till jobb ju så inte hunnit med att öppna alla klapparna ännu, så har några kvar tills kvällen ;-)
Efter jobb ska jag nog hem en sväng till mammas svärmor, för jag fick "absolut inte åka hem till en tom lägenhet på julafton".... :-) Citat från min kära mor hihi..

Hade en väldigt trevlig kväll hemma hos mamma och T igår också. God mat och trevligt sällskap...
Fast ser fram emot när julen är över....
Vet att där finns många som älskar julen och tycker det är så mysigt och allt det där, men jag är inte en av dom....
Blir mer smått deprimerad när det är jul... Känner mig ledsen och nedstämd typ, tråkigt men sant.... Fast jag har mina underbara föräldrar, brorsa och många andra runt mig om julen så brukar jag få en känsla av ensamhet..... Fast jag inte är ett dugg ensam, konstigt men sant....
Eller , är väl inte så konstigt egentligen....
Älskade julen när jag va mindre... Kommer ihåg hur jag bara längtade till julaftonsmorgon, för när man slog upp ögonen så hade både jag och min bror alltid några jultidningar som låg vid sängen som mamma smugit in med innan man vaknade.... Själv älskade jag Bamse när jag va liten och brukade få Bamses jultidning :-)
Är sen mina föräldrar skilde sig som jag tyvärr tappat känslan för julen....
Hur det än är så känns det lite splittrat...

Men, det ändrar väl sig senare i framtiden får man hoppas...
Är jäkligt glad över att jag ju har världens underbaraste lilla tomte hos mig :-)
Lilla Indy förgyller alltid min dag :-)
Han är världens bästa vovve!

1 kommentar:

Anonym sa...

o du e världens bästa dotter