måndag, december 22, 2008

Lagom till jul.....kul......

Nog vart jag sjuk alltid...
När jag kom hem från tjejmiddagen i lördags hade jag så jäkla ont i kroppen att jag kände mig som en pensionär hihi.... Så då blev det till att ta febern, och visst hade man temp.. :-(
Inte så hög tack och lov, men tillräckligt för att jag skulle känna av den...
Likadant igår... Pendlande småfeber hela dagen, så det blev till att ta det lugnt...
Va en sväng på Kvantum för att handla lite mat och det va tillräcklig ansträngning bara det hihi.
Idag känns det lite bättre, men fortfarande inte helt frisk....
Ska ändå ta och jobba ikväll..... Förlorar alldeles för mycket pengar på att sjukskriva mig.... Sålänge man kan stå på benen får det gå med jobbet....
Verkar som om febern börjar gå över till en rejäl förkylning istället....
Underbart att gå och nysa och snora hela julen......
Men men.....

Inga kommentarer: