tisdag, december 30, 2008

Dessa jäkla raketer.....

I år har ungarna nog slagit rekord....
Övriga år har ljudet av raketer och smällare börjat ljuda efter jul, men i år så började dom fan i mig redan innan jul!.....
Raketerna dundrar varje dag hur mycket som helst.....
Jag tycker grymt synd om alla stackars djur som är skotträdda.....
Inte nog med att dom ska behöva va rädda för ljudet, tyvärr finns det ju alltid jävla idiot-ligister som (av nån anledning jag inte kan fatta för fem jävla öre...) finner nåt nöje, eller va fan det nu är, i att kasta smällare och sånt skit efter dom stackars djuren...!
Det finns inga ord som kan beskriva hur jäkla tokigt förbannad det gör mig!
Hade velat kastrera varenda sån jäkel med en slö sked.... (som om det finns skedar som inte är slöa....?? hmm....).
Tack och lov så har jag inte en skotträdd hund... Indy bryr sig inte som tur är och det besparar en väldig massa oro och bekymran under dessa veckor.....
Tro mig, I know what I'm talking about..... Vår allra första hund va sjukt rädd vid denna stunden på året, och våra två senaste vovvar va inte heller så glada i raketerna....

, bannlys hela skiten å böta varenda en som använder det all övrig tid utom tolvslaget på nyårsafton...!
That's my opinion!

Inga kommentarer: