onsdag, december 17, 2008

Klappat och klart :-)

Fick fixat klart alla mina julklappar igår :-)
Va iväg på Väla med en kompis och det va länge sen jag handlade så mycket på en och samma gång.... Av alla påsar jag fick med med hem va bara två saker till mig själv; en ny almanacka och linsvätska :-)
Har en sista sak att inhandla bara, till mr R som passar min hund åt mig...

Idag fick jag ta semester från boendet för att dra ner till Revinge och genomföra den sista av mina två obligatoriska övningar i hyperterm miljö.... (ja, rökdykning alltså (-: )
Ingen större idé att försöka sig på att förklara vad det gick ut på denna gången, för jag hade nog inte fattat det själv om jag skrivit det ;-)
Kort sagt gick den ut på en sammarbetsövning av kommunikation i varm och rökig miljö med trånga utrymmen och krypgångar =)
Kul va det i alla fall..

Nedräkning till julafton nu...
En dag kvar att jobba den här veckan nu bara... Kort dag imorgon...
Fredag blir det en liten träff hemma hos en fd kollega på boendet, och lördag är det dags för en tjejmiddag igen såhär innan jul.. Och den får lilla Pindan också följa med på eftersom vi inte tänkt dra oss vidare ut sen..

Nu, sängen...

Inga kommentarer: