söndag, december 28, 2008

Julen är över, nytt år nalkas....

va julen äntligen över för denna gången och nedräkningen inför 2009 närmar sig.... 3 dagar kvar på 2008 bara...
Skönt som fan om man frågar mig.... 2008 har inte gett mig annat än problem och bekymmer typ...
Förhoppningsvis tycker inte universum att man ska ha otur 2 hela år på raken, så man kan ju hoppas 2009 blir lite mer lyckosamt för en....
Som om min "smådepression" över julen inte vore nog så har Indy börjat tramsa med maten nu igen....
För tillfället får jag koka kyckling och grötris till honom så han får nåt i sig...

Juldagskvällen hade i alla fall t.o.m. jag kul :-)
Efter jobb va jag ute och festade med några tjejkompisar och hade jätteroligt :-)
Nu har jag bara 2 jobbardagar kvar på detta året, sen ska jag va ledig nyårsafton och dom första 4 ½ dagarna på det nya året ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu ses vi snart igen :D snart ska allvaret börja för mig igen.. Gott nytt år på dig och Indy och hoppas du njuter av dagarna du e ledig på :P Kram