fredag, augusti 29, 2008

What a week...

Äntligen fredag kväll :-)
Vart en tuff vecka med lite sömn...
Tog mig nöjet att ta semester nu i helgen, skulle jobbat hela kvällen imorgon annars....
Men jag tyckte jag förtjänade att va ledig :-)

Mådde ingen höjdare igår kan jag säga... Pga att jobbat tisdag natten, jobbat onsdag natten och sen utan sömn åka direkt ner till Revinge hela gårdagen, fick kroppen en taskig reaktion och reagerade med att verka sjuker :-(
Satt dagen igenom inte bara snortrött, utan med ont i halsen, frossa, feber och illamående.....
Men.... Så kan det gå....
Fick sovit ut idag i alla fall :-)

Idag har jag dessutom tagit en liten tripp till Väla för att hämta min nya mobil :-)
Tappade ju min andra i kaffet....hmmm.... Som tur va hade jag den försäkrad, så jag fick en helt ny :-)
Blev även ett par nya, snygga stövlar idag :-)
Förhoppningsvis kan dom bli introducerade i omvärlden imorgon kväll när det blir party party i Helsingborg på Cardinal :-)

Inga kommentarer: